Wednesday, December 24, 2008

Sad Day

Bukan niat hati nk bersedih bengkak mata. Memang dah jangka, xkn dpt kpli sbb dah ada tanda2 ms interview dlu. Bila abang gtau semalam, hati trus jd xkuat.xsangka tnda2 sesat ms g interview, tersalah amik sijil yg blum dicop spt menghalang aku g interview , disuruh wt salinan n cop sijil ms interview, mmg btl.. sib baik smlm cuti. Sempat gak la bengkak mata nangis. sbb abah umi n abang harap sgt aku dpt. adush.. aku dh hampakan dorg. sedih nye..call abah smlm gtau xdpt pn trase tersekat2 sbb sdh. Tuk kalini aku dh try the best tuk kpli. Tp mmg nmpk flow yg allah buat, cmne aku cuba tukar bidang skali pn, aku ttp akn mengarah n lbh dkt dgn penggunaan komputer. Redha jela. Semalam mmg sdh. Nasib baik abang ada. aku amat2 bersyukur dapat suami yg sangat2 baik n memahami cm abg. dia sebaik mungkin memujuk aku. Main gitar, nyanyi, dia masak, everything dia wt. Paling terharu, bile abg ckp, allah xkasi keje jd cikgu ke xkasi keje yg seperti nak ke, bagi byk dugaan ke, dia xkisah, yg penting allah dh kasi aku sbg istri dia, itu adalah plg berharga n plg dia syukur sgt.Huhuhu nangis g, ermm aku pn sgt bersyukur dpt suami seperti abg. Syukur alhamdulillah. Moga kita kekal ke akhir hayat..aminn..Aku akan berusaha sebaik mungkin tuk jd istri terbaik tuk abg n famili n aku juga akan cube terbaik untuk ikut flow yg allah tetapkn.

5 comments:

  1. Thanks abg, sy pn sgt1000x syg kn abg

    ReplyDelete
  2. wahh..wahh.. nak menyibuk mengganggu suami isteri ini buleh x? heheheh.. wei korang, cepat2 la usahakan aku nak anak buah ni.. :p

    ReplyDelete
  3. mi,kite cube next year k..emm mane tau rezeki anak la bntu aimi dpt thn dpn hehe..cptla usaha k,darwisy nk ade ramai kwn ni huuh

    ReplyDelete
  4. huhu..amboi2 acam...insya allah..jom sesama try

    ReplyDelete